Spring til primært indhold

Vælg en af følgende muligheder:

Jeg køber til personlig brug
Jeg køber til min virksomhed

Coronavirus/COVID-19: Promotique opdateringer og ofte stillede spørgsmål

EN MEDDELELSE TIL VORES KUNDER

Vi er klar over, at det er foruroligende og ukendte tider for alle – især små virksomheder. Vi vil gerne have, at du ved, at vi stadig er her, og vi arbejder fortsat for dig, mens vi passer godt på vores team.

Nedenfor kan du finde oplysninger – opdateringer, ofte stillede spørgsmål og mere – som kan være til hjælp især lige nu. Vi vil også gerne høre, hvordan du klarer dig, så vi har medtaget måder, hvorpå du kan få kontakt med os og andre små virksomhedsejere som dig. Vi forstår, at dette er en uforudsigelig situation, som hele tiden forandrer sig. Vi vil gøre vores bedste for at være her for dig, og sikre, at du altid er opdateret.

Som altid takker vi dig for at du er loyal kunde.

Pas godt på dig selv.

Teamet hos Promotique

ADVARSLER OG OPDATERINGER

Opdateringer fra Promotique (sidst opdateret: Mandag d. 23/3/20)

Tryk: Vores trykkeri fortsætter uden afbrydelser eller forsinkelser - og vores team tager alle de fornødne forholdsregler.

Levering: Vores on-demand leveringsservice er åben og fungerer uden problemer, så du kan stadig modtage dine bestillinger.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

S: Der er indført forskellige restriktioner rundt omkring i verden. Kan jeg stadig bestille produkter og forvente levering?
Promotiques faciliteter er stadig i drift i hele verden, og vores teams er stadig dedikerede til at arbejde sammen med tredjeparts forsendelsespartnere for at sørge for sikker og rettidig levering af bestillinger.

S: Hvilke forholdsregler tager I for at beskytte jeres medarbejdere?

  • Vores teammedlemmers sundhed og sikkerhed er vores største prioritet. Alle vores faciliteter har lokale omstændigheder, de skal tage i betragtning, ligesom vi tager proaktive skridt mod at reducere smitterisikoen til og blandt medarbejderne hvert sted. Vi har bedt alle medarbejdere, der har muligheden, om at arbejde hjemmefra. Vi evaluerer fortsat, hvilke yderligere tiltag, der kan være relevant for at sikre vores teammedlemmer sundhed og sikkerhed.
  • På de faciliteter hvor medarbejdere skal være til stede for at udføre deres arbejde, har vi opgraderet rengøringen, desinficering og andre sundhedstiltag.

Q: Har der været serviceafbrydelser for kunder hos Promotique?

  • Vi har set meget begrænset serviceafbrydelse for vores kunder indtil nu.

S: Forventer I at lukke for produktionen?

  • Vi forventer ikke, at nogen af vores produktionsfaciliteter bliver nødt til at lukke. Det vil dog være uansvarligt ikke at forberede sig på værst tænkelige tilfælde. Derfor har vi udarbejdet og testet beredskabsplaner, så vi kan fortsætte driften i tilfælde af, at en af vores mange produktions- eller kundeservicefaciliteter oplever udfordringer.
  • Vores medarbejderes sundhed og sikkerhed er altid vores højeste prioritet. På de produktions- og kundeservicefaciliteter, hvor medarbejdernes vigtige arbejde ikke kan udføres som fjernarbejde, har den lokale ledelse indført passende tiltag, inklusive øget rengøring og desinficering, justeret skifteholdsarbejdet for at undgå overlappende arbejdstider samt indførelse af temperaturmålinger til at sikre den fortsatte sundhed og sikkerhed.

S: Hvad vil følgerne af en midlertidig lukning af en produktions- eller kundeservicefacilitet være?

  • Som en global virksomhed har vi mulighed for at flytte produktion og kundeforespørgsler til faciliteter, der ikke er påvirket, hvis det bliver nødvendigt. Vi har oprettet handlingsteams inden for Promotique, og vi har åbne kommunikationskanaler til andre Cimpress-virksomheder, hvor vi deler erfaringer.

Q: Forventer I afbrydelse i leverandørkæden?

  • Vores leverandørkæde er stadig robust, og vi har beholdninger af råmaterialer på plads til mange måneders forbrug.

YDERLIGERE RESSOURCER

Nyttige ressourcer for små virksomheder